- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: J. Šavla 1271/12, Ostrava – Mariánské Hory, 709 00
Kontakt: e-mailem: sekretariá
Pracovní náplň – vyhledávání nových obchodní příležitostí a péče o stávající zákazníky; Vytváření nabídek a realizace zakázek (GSM modemy a routery, kabely, antény a jiné příslušenství); Vedení projektů v oblastech Smart Home, Smart City, Metering, veřejné osvětlení,
elektromobilita; Spolupráce s produktovým oddělením, výrobou a externími partnery;
Požadujeme – SŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2 nebo vyšší; zákaznickou orientaci a týmovou spolupráci; tah na branku a orientaci na výkon; schopnost pracovat samostatně, systematicky, pečlivě; nekonfliktní vystupování a projev, komunikativnost a flexibilita; spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci; práce na PC na úrovni pokročilého uživatele; ochotu a potenciál pro učení se nových věcí.
Výhodou – VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; praxe v oboru telekomunikace, elektrotechnika, energetika; znalost SAP Business One; absolvovaná školení komunikačních dovedností a jednání se zákazníky;
Nabízíme – odpovědnou práci v dynamickém kolektivu stabilní firmy; možnost karierního růstu; možnost účasti na školeních komunikačních dovedností a odborných znalostí; možnost zdokonalovat se v jazycích. Nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na životní kapitálové pojištění/důchodové připojištění 1.350,–Kč měsíčně, pololetní a vánoční odměny, stravenky, služební notebook a mobilní telefon.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?