- Plný úvazek

výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí
Náplň práce: – vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte
-
zajišťování sociálně právní ochrany dětí
-
výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí
Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Předpoklady podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: předpokladem je plná svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost a odborná způsobilost podle tohoto zákona.
Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je:
Požadavky:
-
minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu;
-
znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook);
-
řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič;
-
organizační a komunikační dovednosti;
-
schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů;
-
praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 30.08.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – úředník odboru sociálních věcí“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?