- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
se zaměřením na ekonomii, řízení, veřejnou správu nebo související obory
o praxe v oblasti regionálního rozvoje nebo podpory výzkumu a inovací min. 10 let
o orientace v oblasti veřejné správy, regionálního rozvoje, podpory podnikání, výzkumu a inovací (vč. souvisejících legislativních předpisů)
o znalosti z oblasti managementu, schopnost řídit tým s různorodou a širokou agendou, schopnost vedení, motivace, podpory a manažerské kontroly zaměstnanců
o komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost navazovat, udržovat a rozvíjet intenzivní a systémovou spolupráci s organizacemi a institucemi, zejména se subjekty působícími v inovačním systému (veřejná správa, akademická sféra, podnikatelský, případně neziskový sektor)
o schopnost systematické práce, samostatného řešení problémů, organizační schopnosti
o schopnost analytického, logického a koncepčního myšlení
o vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu a odpovědný přístup k plnění úkolů
o odolnost vůči stresu, schopnost pracovat pod časovým tlakem, schopnost rychle se učit a kontinuálně rozvíjet odborné i měkké dovednosti
o uživatelská znalost operačního systému MS Windows, běžného kancelářského software vč. videokonferenčních systémů
o pokročilá znalost min. jednoho světového jazyka (AJ, NJ, FJ)
o schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti v oblasti projektového řízení, strategického plánování, mezinárodní spolupráce
o uživatelská znalost dalšího cizího jazyka (AJ, NJ, FJ)
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu určitou po dobu realizace projektu do 31. 12. 2026
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 8. 2. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Možnost práce z domu.
První kontakt telefonicky v čase po-pá 7:00–15:00 nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?