- 250 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: fakturace, vyřizování přijatých objednávek z eshopu, e-mailová, telefonická komunikace, komunikace s dodavateli a výrobci u nás i v zahraničí, individuální projekty.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: práce na HPP, zvyšování kvalifikace formou odborných školení, atraktivní zaměstnanecké slevy na nákup zboží/služeb z naší nabídky, motivující platové ohodnocení dle dosažených výsledků, zajímavé a dynamické zaměstnání, možnost učit se novým věcem, příjemné pracovní prostředí, stravenky, až 5 týdnů dovolené, možnost testování nových technologií a produktů.
Jsme přední prodejci v oblasti loveckých potřeb v ČR. Zastupujeme několik světových výrobců zde v ČR z oblasti nočního vidění, termovizních přístrojů, oblečení a zbraní. V nabídce máme široký sortiment výrobků s nejnovějšími technologiemi od výrobců z celého světa. Na trhu máme více jak 20 let zkušeností a přinášíme nové trendy/technologie na český trh. Rádi u nás uvítáme schopné a pozitivní lidi, kteří jsou na stejné vlně jako my a kteří mají chuť se dále rozvíjet a posouvat věci dál.
POŽADAVKY: SŠ vzdělání nebo nástavbové/vyšší odborné vzdělání, aktivní přístup, příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci, výborné komunikativní schopnosti, uživatelskou znalost práce s PC, samostatnost, pečlivost, důslednost, anglický/ruský/německý/francouzský jazyk výhodou, záliby kynologie/ outdoorové aktivity výhodou, chtít na sobě pracovat a zlepšovat se, zbrojní průkaz výhodou, trestní bezúhonnost. Nástup možný ihned.
Životopis a motivační dopis zasílejte na e-mail e-mail přes Váš životopis bude v následujících 5 pracovních dnech posouzen odpovědným pracovníkem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?