- 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Benešov, Táborská ul.
Pracovník v sociálních službách
Pracovník v sociálních službách je členem malého týmu, který poskytuje sociální služby osobám bez přístřeší – nízkoprahové denní centrum, azylový dům a noclehárnu. Pracovník v sociálních službách v sociální službě, spolu se sociálním pracovníkem, zajišťuje realizaci služeb pro osoby bez přístřeší, poskytuje pomoc a podporu klientům, připravuje jednoduchou stravu pro klienty, stará se o sociální šatník, komunikuje s klienty, provádí úklid prostor. Pracovní pozice je spojena i s potřebnou administrativou – vedením záznamů o službě. Pracovník pracuje pod vedením sociálního pracovníka.
Pracovní doba – ranní směny 6.00 – 14.30 hod., odpolední směny 13.30 – 22.00 hod., 1 x za 4 týdny – služba o víkendu 13.30 – 22.00 hod.
Nástup ihned nebo dle dohody.
Požadavky zaměstnavatele:
Zdravotní způsobilost, věk nad 18 let, bezúhonnost.
Požadujeme dobrý vztah k osobám cílové skupiny, ochotu pomáhat druhým, komunikativnost, zodpovědnost, empatii, flexibilitu, schopnost týmové spolupráce.
Výhodou je praxe v sociálních službách, absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách.
Plat je stanoven v souladu s nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách podle vykonávané činnosti, kvalifikace a zápočtu let praxe. Po zapracování je poskytováno osobní ohodnocení a odměny.
Nabízíme: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené
První kontakt: telefonicky (Po – Pá 7:00 – 15:00), e-mailem, osobně PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?