- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Za 31. let svého působení vyrostla společnost Lorenc Logistic do stabilní prosperující firmy se 7 pobočkami a silným týmem zaměstnanců.
Součástí servisu nákladních vozidel v Klatovech je také sklad náhradních dílů a příslušenství, a právě tam hledáme posilu.
Náplň práce: bude objednávat a vyzvedávat náhradní díly a příslušenství – to je pak potřeba zaevidovat a naskladnit na příslušnou skladovou pozici, když se zboží přijímá, tak se musí i vydávat ?? – a to na základě požadavků a objednávek, které také evidujete, práce s interním skladovým systémem – nebojte, vše vám vysvětlíme, ukážeme, proškolíme ??, vytváření cenových nabídek pro zákazníky, kontrola a evidence stavu nafty a AD Blue + zajišťování dodávek pro firemní čerpací stanici, práce na 2 směny – ranní 6:00 – 14:30 a odpolední 13:30 – 22:00, jednou za 3 týdny pracovní sobota – 7:00 – 15:30
Co by Vám nemělo chybět: řidičský průkaz sk. B, velmi vítané jsou vlastnosti jako pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody: jistotu zaměstnání v jakékoliv době, moderní a funkční pracovní prostředí společně s týmem skvělých parťáků, vzdělávací profesní kurzy, máte-li chuť, můžete s námi růst – vyšší pozice obsazujeme přednostně z řad stávajících zaměstnanců, škálu firemních benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, finanční odměny při pracovním výročí a životním jubileu, dárek k narozeninám, moderní firemní oblečení, aj.).kulturní a sportovní vyžití – teambuildingové akce, rodinný den, sportovní den, sobotní hokejové odpoledne, vánoční večírek
Kontakt: e-mailem, telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.