- Olomouc
- Old House Capital, a.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Výběrové řízení č. 2023/18
druh práce: produkce marketingových výstupů (PR) směrem k veřejnosti, komunikace s externími dodavateli, koordinace obsahu pro sociální sítě města, náplň a administrace turistických webových stránek, příprava podkladů pro smlouvy s médii, koordinace media plánů v oblasti cestovního ruchu zařazený v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost jednacího jazyka.
Požadavky a předpoklady:
- praxe v oblasti marketingu, produkce, příprava marketingových kampaní, komunikace s externími dodavateli výhodou
- znalosti a dovednosti:
- výborný přehled v oblasti sociálních médií a možnostech jejich využití v marketingu,
- výborná znalost českého jazyka a bezchybný písemný projev,
- schopnost shrnout podstatu a vysvětlit problematiku v krátkém čtivém textu,
- kreativita, nápady, chuť pracovat pro statutární město Olomouc,
- vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
- organizační schopnosti, spolehlivost,
- schopnost jednat s lidmi,
- smysl pro týmovou práci,
- zodpovědný přístup k řešení problémů,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
- produkce marketingových výstupů směrem k veřejnosti (kalendáře, výroční zpráva, apod.),
- komunikace s externími dodavateli (foto, video, grafika),
- příprava podkladů a koordinace video spotů, spotů do rádií, tištěné inzerce, online inzerce apod.,
- správa databáze fotografií a videí,
- příprava podkladů pro smlouvy s médii (rádia, kina, TV, print, online),
- koordinace obsahu pro sociální sítě města,
- příprava a spolupráce při tvorbě textových podkladů pro inzerci, marketing kultury a cestovního ruchu:
- příprava a koordinace marketingových kampaní,
- koordinace media plánů v oblasti kultury a cestovního ruchu,
- koordinace obsahu pro turistické webové stránky,
- produkce marketingových výstupů směrem k veřejnosti (PR) ,
- příprava podkladů a koordinace video spotů, spotů do rádií, tištěné inzerce, online inzerce apod.,
- koordinace obsahu pro sociální sítě města v oblasti cestovního ruchu.
Nabízíme:
- kreativní práci, prostor pro seberealizaci,
- balíček benefitů
- osobní příplatek dle kvality odvedené práce,
- stabilní zaměstnání,
- perspektivní pracovní pozici.
- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 23. března 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.