- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Sociální pracovník zastává pozici casemanagera uživatelům služeb. V celé šíři registruje potřeby uživatele a ve spolupráci s týmem hledá cesty k jejich naplnění. Plánuje s uživatelem průběh služby a společně s ním jej vyhodnocuje. Podle potřeb uživatele spolupracuje s jeho formálním a neformálním okolím. Poskytuje odborné poradenství osobám se zdravotním postižením, jejich rodinám či jiným lidem z jejich sociálního okolí, případně jiným zúčastněným stranám. Pracuje s dospělými lidmi i s dětmi se zdravotním postižením.
Místo: Benešov a okolí
Úvazek: Pracovní smlouva – doba určitá s dalším prodloužením, úvazek 1,0
POŽADAVKY:
výhodou zkušenosti s lidmi s mentálním postižením nebo duševním onemocněním a znalost jejich práv; pracovitost a samostatnost; schopnost a ochota komunikovat s cílovou skupinou i jejich okolím (rodiče, opatrovníci, jiní odborníci); spolehlivost, opravdovost – otevřený přístup; týmový hráč, optimistická osobnost; práce na PC; řidičský průkaz skupiny B
VZDĚLÁNÍ:
odborná způsobilost dle zákona o sociálních službách – § 110 sociální pracovník; možný souběh s dokončovaným studijním oborem; praxe v oboru výhodou
NABÍZÍME:
zajímavou, různorodou práci na pracovišti v Benešově i v terénu; osobní růst, metodické zaškolení a vedení, supervizi; účast v evropských projektech; přátelské a vstřícné pracovní prostředí; služební automobil, telefon pro výkon pozice; flexibilní pracovní dobu; možnost využívat zaměstnanecké benefity; nástupní mzda od 29.000 dle délky praxe, pravidelné navyšování
Zašlete e-mailem profesní životopis a motivační dopis k nabízené pozici.
Nabídky posílejte do 24.1.2023, nástup možný 1.2.2023.
První kontakt: e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?