- Zkrácený úvazek
ID 11008471
- Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťujete agendu nepojistných sociálních dávek. Současně poskytujete základní sociální poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Při své činnosti se řídíte platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek.
- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
- Komplexně zpracováváte žádosti o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
- Posuzujete nároky na nepojistné sociální dávky, zajišťujete jejich výplaty a vyúčtování. Zpracováváte a kontrolujete oprávněnost poskytování těchto dávek a podmínky pro pokračování jejich výplaty.
- Zajišťujete agendu koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie.
- Připravujete, předáváte a skenujete písemnosti na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů.
- Vydáváte průkazy osobám se zdravotním postižením.
- Ostatním subjektům poskytujete relevantní údaje v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
- Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, plný pracovní úvazek, pružná pracovní doba, předpokládaný nástup 15. listopadu 2022, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců.
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 6. listopadu 2022 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení.