- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracoviště:
Úřad práce České republiky
Oddělení specializované pracoviště
Odboru klientských služeb GŘ
Služební působiště:
Krajská pobočka v Liberci
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
soc. poradenství v oblasti nepojistných soc. dávek a soc. služeb. Při
své činnosti se řídíte platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích
vyhlášek. Poskytujete základní soc. poradenství v oblasti nepojistných sociálních
dávek a soc. služeb.
k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve
správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů
(např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování,
kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo
sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných
úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu
věci.
získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrolujete
věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
Zpracováváte a kontrolujete oprávněnost poskytování těchto dávek a podmínky pro
pokračování jejich výplaty.
znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), s trváním do doby, než bude toto
místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle
však na 6 měsíců.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 24. května 2023 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Nabízené výhody a další informace najdete na https://www.uradprace.cz/documents/37855/4034132/20230524-liberec-rizeni-specialista_online_nsd0.pdf/713fe287–7767-d9ca-d20b-fe9307296e1a
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?