- 27 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis práce/pracovní náplň:
" Provádění běžné údržby a oprav elektrických zařízení a instalací (do 1000 V)
" Zajištění pravidelných revizí a kontrol elektroinstalací dle platné legislativy
" Diagnostika a odstraňování závad na elektrickém zařízení
" Spolupráce při modernizacích a rekonstrukcích technického vybavení budov
" Dohled nad provozem elektrických rozvodů a dodržování bezpečnostních předpisů
" Vedení technické dokumentace a záznamů o provedených pracích
Pracovní podmínky:
" plný pracovní úvazek na dobu určitou
" pracovní dny (ranní směny)
" mzdové zařazení do mzdové třídy N5 dle Vnitřního mzdového předpisu
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči/kami. Uchazeči a uchazečky mohou být požádáni, aby prezentovali členům/kám výběrové komise své dosavadní zkušenosti. O výsledku budou všichni přihlášení informováni nejpozději do 10 dnů od ukončení výběrového řízení.
Uchazeč/ka přiloží k písemné přihlášce:
" stručný profesní životopis (ideálně s uvedenými kontakty za účelem zjištění referencí)
" doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nabízíme: zajímavou a různorodou práci v instituci oceněné HR Award
" moderní pracovní zázemí
" týmový pracovní kolektiv
" sick-days
" 6 týdnů dovolené
" další zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, využívání knihovny, sportovišť, univerzitního rekreačního střediska)
Bližší informace o pozici podá Radmila Tampírová, t.č. zobrazit tel. číslo
Přihlášku se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou nebo doručte osobně na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 3544/1, 400 96?Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes odpovědní formulář do 15. 08. 2025.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Děkan si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?