- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní náplň činnosti: Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
• Uchazeč je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu
Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském
hospodářském prostoru1
• Minimálně vyšší odborné vzdělání
• Výborná uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word a MS Excel
• Výborné komunikační dovednosti
• Odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• Profesionální vystupování, psychická odolnost
• Znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
• Platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě2
• Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23.390 Kč do 34.370 Kč.
• K platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině
II. 2 500 Kč
• Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku3
• Pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně)
• Předpokládaný nástup od 15. února 2024
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního
zaměstnance se zkušební dobou 3 měsíců.
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobní záležitostí
• Stravenky v hodnotě 100 Kč
• Příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb
• Odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 23. ledna 2024 včetně na emailovou adresu:
e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?