- Plný úvazek
Náplň práce:
- práce v systém Helios Green
- komunikace se zákazníky
- přijímání a zpracování objednávek a odvolávek
- spolupráce s plánováním výroby, projektovými manažery
- spolupráce s oddělením kvality při řízení reklamace
- účast na výrobních poradách
- archivace dokladů
- zadávání příkazů k expedici, spolupráce se skladem, tisk expedičních štítků
- zajišťování logistických záležitostí /zařízení přepravy, správné balení expedovaného zboží, odpovídající dokumentace/
- odpovědnost za správnost údajů v systému /ceny, odběratelská čísla, adresy…/
Požadavky:
- Uživatelská znalost MS Office, Helios Green výhodou, znalost a orientace v zákaznických portálech, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka nutností, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
- Zaměstnanecké výhody: Stravenky, motivační finanční ohodnocení
- První kontakt: telefonicky (po-pá 8–16 h.), osobně, emailem.