- 31 250 – 37 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Krásná 253, Krásná u Aše. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: získání potvrzení dodacích listů od zákazníků z důvodu celních požadavků EU, aktualizace následných kalkulací nástrojů, aktualizace živnotnosti kokil kvartálně nebo dle požadavků zákazníka, zpracování zákaznické „spokojenosti“ a její reportování (evidence), vedení agendy přirážek za nákup hliníkových slitin MTZ (měsíční české + kvartální), kvartální zadávání cen na portál zákazníků, aktualizace ceníku zákazníkům, jednání s přidělenými zákazníky, zodpovědnost za správnou komunikaci s těmito zákazníky (jak formou písemnou, tak formou pracovních on-line schůzek se zákazníky na denní bázi). Požadujeme: vzdělání min. SŠ v oboru obchodního zaměření, jazykové znalosti NJ/AJ (komunikace slovem i písmem), praxe v oboru výhodou, orientace v přijímání a vyřizování objednávek, spolupráce s logistikou, kvalitou, orientace v rozdělování a čerpání finančních prostředků, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost, prozákaznický přístup. Nabízíme: finanční ohodnocení přiměřené nabízené pracovní pozici, práce v příjemném kolektivu, zaměstnanecké bonusy (příspěvek na dojíždění, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné), 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, vzdělávací kurzy, školení. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?