- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Rámcová náplň práce:
Vedení účetnictví města, správa daní, příjem a výdej faktur, tvorba a správa rozpočtu včetně jeho úprav, evidence a inventarizace majetku, vyúčtování dotací, měsíční výkazy.
Předpoklady k výkonu povolání:
Plná svéprávnost, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (zaměření na ekonomii a účetnictví výhodou).
Naše požadavky:
Řidičské oprávnění skupiny B, znalost práce s PC, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilita.
Naše nabídka:
Platové ohodnocení v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, dle dosaženého vzdělání a délky započitatelné praxe, osobní ohodnocení až do výše 50% platového tarifu, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity v podobě příspěvků na stravování, penzijní připojištění a rekreaci, přátelský kolektiv zaměstnanců.
Zájemci mohou posílat písemné přihlášky spolu s ověřenou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpisem z rejstříku trestů (nesmí být starší 3 měsíců) a strukturovaným životopisem k rukám tajemníka na adresu Městský úřad, Náměstí 200, 345 26 Bělá nad Radbuzou.
Písemné přihlášky mohou zájemci doručovat Městskému úřadu Bělá nad Radbuzou do doby zveřejnění této výzvy, k později podaným přihláškám již nebude přihlíženo.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?