- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: Expedice zboží, příjem a kontrola zboží, inventury, kontrola a hlášení zboží (chybějící + expirace), zadávání objednávek do systému, zadávání komisních listů, vkládání reklamních tiskovin do balíků, balení dopisů a reklamních matriálů, ukládání diplomů, úklidové práce ve skladu a kancelářích
Pracovní doba cca: od 9:00–13:00hod (možná dohoda)
KONTAKT: PŘÍPADNÝM ZÁJEMCŮM BUDE UPŘEŠNĚNO MÍSTO, ČAS A HODINA PRO VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.