- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky: zkušenosti z maloobchodního prodeje min. 1 rok, v oboru elektro výhodou, zkušenosti s vedením kolektivu, min. středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (MS office, internet atd., SAP výhodou), prozákaznický přístup, orientace na výsledky, výborné komunikační, prodejní a manažerské dovednosti, pozitivní myšlení a chuť pracovat a učit se novému, časová flexibilita, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Náplň práce: aktivní vyhledávání a oslovování zákazníků na prodejně, nabídka, prezentace a prodej zboží, příslušenství a služeb zákazníkům, provozní činnosti na prodejně, zastupování vedoucího v jeho nepřítomnosti – řízení chodu prodejny, vedení a motivace zaměstnanců, plánování docházky, řízení skladových zásob včetně inventarizace, objednávání zboží, obousměrná komunikace s centrálou, regionálním manažerem, práce s vnitropodnikovými informačními systémy, aktivní spolupráce na marketingových aktivitách pobočkové sítě
Nabízíme: práci v zázemí úspěšné české nadnárodní společnosti (více na www.planeo.cz a www.fastcr.cz ), směnnost krátký – dlouhý týden, propracovaný systém zaškolení a dalšího vzdělávání, reálnou možnost kariérního a profesního růstu, motivační výdělek dle vlastních schopností, neformální firemní kulturu, přátelský kolektiv, atraktivní zaměstnanecké slevy na prodávané výrobky, zvýhodněné úvěry pro zaměstnance, dodavatelské soutěže, firemní oblečení
Své životopisy zasílejte na emailovou adresu: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?