- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Požadavky: zkušenosti z maloobchodního prodeje min. 1 rok, v oboru elektro výhodou, zkušenosti s vedením kolektivu, min. středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (MS office, internet atd., SAP výhodou), prozákaznický přístup, orientace na výsledky, výborné komunikační, prodejní a manažerské dovednosti, pozitivní myšlení a chuť pracovat a učit se novému, časová flexibilita, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Náplň práce: aktivní vyhledávání a oslovování zákazníků na prodejně, nabídka, prezentace a prodej zboží, příslušenství a služeb zákazníkům, provozní činnosti na prodejně, zastupování vedoucího v jeho nepřítomnosti – řízení chodu prodejny, vedení a motivace zaměstnanců, plánování docházky, řízení skladových zásob včetně inventarizace, objednávání zboží, obousměrná komunikace s centrálou, regionálním manažerem, práce s vnitropodnikovými informačními systémy, aktivní spolupráce na marketingových aktivitách pobočkové sítě
Nabízíme: práci v zázemí úspěšné české nadnárodní společnosti (více na www.planeo.cz a www.fastcr.cz ), směnnost krátký – dlouhý týden, propracovaný systém zaškolení a dalšího vzdělávání, reálnou možnost kariérního a profesního růstu, motivační výdělek dle vlastních schopností, neformální firemní kulturu, přátelský kolektiv, atraktivní zaměstnanecké slevy na prodávané výrobky, zvýhodněné úvěry pro zaměstnance, dodavatelské soutěže, firemní oblečení
Své životopisy zasílejte na emailovou adresu: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.