- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Eurona s.r.o., výrobce české, ekologicky šetrné bytové a tělové kosmetiky, hledá do svého týmu nového kolegu/novou kolegyni na pozici Správce/správcová budov.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Pracovní náplň: komplexní zajištění činností spojených se správou budov a areálu; pravidelná kontrola stavu budov, zajištění oprav, odstranění závad a nedostatků; administrativa spojená se správou majetku; spolupráce s externí firmou v oblasti zpracovávání a aktualizace dokumentace BOZP; dohled nad dodržováním BOZP; zajišťování školení v rámci BOZP; zajišťování revizí všech zařízení; jednání s dodavatelskými firmami; kontrola činností objednaných externích firem; správa odpadového hospodářství; vedení týmu pracovníků; příprava podkladů pro výběrová řízení investičních akcí.
Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání technického směru, praktické zkušenosti s technickým zařízením budov, praxe ve správě nemovitostí, základní znalost legislativy spojené se správou nemovitostí a BOZP, dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Zaměstnavatel nabízí: práci v příjemném kolektivu v rychle se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, mzdu od 30.000,– Kč do 40.000,– Kč dle dosavadních zkušeností, stravenky ve výši 100,– Kč/odpracovaný den (po zkušební době) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní / životní pojištění po odpracování 1 roku.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.