- Plný úvazek
Hledáme asistenta/asistentku projektového manažera do kanceláře v Rožnově pod Radhoštěm.
Co u nás budete dělat?
- Zpracovávání kompletní administrativy kanceláře jednatele firmy.
- Monitoring emailů, zadávání zakázek a informací do firemního systému.
- Přípravu cenových nabídek.
- Komunikovat se zákazníky a dodavateli.
- Práce v kanceláři a občas i v terénu.
- Vytváření podkladů pro účetní.
Co musíte znát, mít a umět?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Praxe v práci na PC – Word, Excel.-
- Pokročilá znalost AJ podmínkou – slovem i písmem.
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
- Organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost.
Co Vám nabízíme:
- Stálou práci na hlavní pracovní poměr v klidné kanceláři na náměstí v centru města.
- Finanční ohodnocení 30.000,– až 35.000,– Kč.
- Pracovní dobu 8:00 – 16:30.
- Mobil, notebook a služební automobil v pracovní době.
- Nástup možný od ledna 2026.
PRVNÍ KONTAKT:
V případě zájmu pošlete CV na email: e-mail přes odpovědní formulář Kontaktováni budou jen Ti uchazeči, kteří budou vybráni do užšího kola výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.



