- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Práce na obchodním a nákupním oddělení – administrativní pracovník na obchodním a nákupním oddělení, administrace exportních a tuzemských zakázek, evidování poptávek a objednávek, vč. jejich zpracování. Zajišťování realizace zakázek (předávání do výroby, příprava podkladů pro expedici). Vystavování podkladů pro fakturaci a zúčtování. Zajišťování dodávek surovin, materiálu a zboží dle požadavku obchodního/vývojového oddělení. Příprava podkladů a výhledů prodeje dle jednotlivých zákazníků obchodu.
Pracovní smlouva na dobu určitou 1,5 – 2 roky.
Práce probíhá v jedné směně na provozovně v Poniklé 317.
Požadujeme min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomicko-obchodního zaměření), angličtinu, práci s office aplikacemi (Word, Excel, Outlook), zkušenosti se SAP nebo podobným ERP systémem výhodou, pečlivost, zájem o práci
Stravování v místě, 5 týdnů dovolené, příspěvek od zaměstnavatele na oběd (50% ceny oběda), možnost příspěvku na penzijní připojištění (po 1 roce), slevy na firemní produkty (limit 20.000 Kč ročně), masáž ve firmě v hodnotě 400 Kč/měsíc, možnost firemních tarifů T-Mobile, benefitní karta UP, práce v dynamickém kolektivu, zázemí lezecké firmy – možnost využít místní bouldrové stěny.
kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí, středa), osobně dle dohody
kontakt: e-mailem, telefonicky pondělí, středa, osobně dle dohody
SINGING ROCK s.r.o.
Poniklá 317
514 01 Poniklá
IČO: 03741044
Datová schránka: ak2v2gj
Další informace:
GPS: 50.652827,15.4511228,
S-JTSK: -661896.00 -988730.00,
RUIAN: 16922042
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.