- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Kontaktní osoba Pašová Pavlína Mgr., tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (Po-Pá 7:00–15:00), e-mail: e-mail přes
Pracovní doba: 12 hodinové denní směny, cca 3x-4× týdně dle rozpisu
Jedná se o samostatnou práci – přípravu a výdej stravy pro uživatele a zaměstnance, včetně vedení požadované dokumentace, v rámci Domu pokojného stáří Bohuslavice – domov pro seniory pro 42 klientů.
Náplň práce: v pracovních dnech spočívá v přípravě snídaní a večeří pro uživatele a výdeji obědů od dodavatele, v případě dodané stravy nevhodné pro uživatele s dietou také připravení vhodné stravy. O sobotách, nedělích, svátcích a ve dnech, kdy dodavatel nezajistí dodávku hlavního jídla, je náplní práce příprava celodenní stravy. Strava je pro uživatele zajišťována 7 dnů v týdnu
Požadujeme: střední odborné vzdělání s výučním listem, zdravotní stav odpovídající náročnosti profese, trestní bezúhonnost, komunikativní dovednosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce a odpovídající pracovní nasazení, odolnost vůči stresovým situacím, trpělivost, empatii a vztah ke starým a nemocným občanům. K dojíždění na služby je výhodou řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál za odpracovanou směnu, možnost odebírání obědů, příplatky za so, ne, svátky 2000 – 3000,– Kč, zázemí stabilní církevní neziskové organizace, podporu dalšího vzdělávání a rozvoje. Možnost prodloužení smlouvy na další rok.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?