- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru – fyzická osoba, která je státním občanem ČR (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá český jazyk.
Požadavky na uchazeče:
Popis pracovní činnosti: zaměstnanec zabezpečuje komplexní vedení provozu knihovny a spolkového centra IGI Vratislavice, včetně odpovědnosti za zajištění odborné specializované knihovnické a informační práce. Zaměstnanec plánuje a koordinuje provoz knihovny a prostor spolkového centra IGI Vratislavice, včetně přípravy a realizace dramaturgického programu, personálního vedení pracovníků centra, provozně-ekonomické řízení centra a výkon dalších prací a činností dle pracovní náplně.
Platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno – sick days, příspěvky na kulturu a sport, stravenky
Místo výkonu práce: Městský obvod Liberec – Vratislavice nad Nisou
Nástup do pracovního poměru: dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní úvazek: plný pracovní úvazek
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat:
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro podání přihlášek uchazečů je 30.04.2022
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení a soupis povinných příloh pro zařazení uchazeče do výběrového řízení jsou k dispozici na webových stránkách Městského obvodu Liberec – Vratislavice nad Nisou na adrese https://www.vratislavice.cz/urad/volna-pracovni-mista.
Kontaktní spojení pro případné dotazy:
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do tohoto výběrového řízení je dne 30. 04. 2022 ve 12:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?