- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis pozice
Pojďte s námi pracovat pro společnost Trafo CZ, a.s., která je součástí holdingové společnosti ECO-INVESTMENT, a.s. Základním předmětem podnikání naší společnosti je výroba služby pro energetiku. Momentálně hledáme nového kolegu/ini na pozici hlavní účetní/ekonom/ka.
Co Vás čeká
• vedení účetnictví společnosti
• vystavování a evidence účetních dokladů
• komunikace a spolupráce s auditorem při provádění auditu
• komunikace s firemním bankéřem, daňovým poradcem, celním úřadem
• sestavování účetních výkazů, finančních plánů a analýz pro orgány společnosti
• provádění domácích a zahraničních platebních příkazů, reporting
• archivace dokladů souvisejících s účetní agendou podle zákona
• sledování a aplikace legislativních změn
• další úkoly ve vztahu k dané pracovní pozici, resp. podle pokynů nadřízeného
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• min. 5let praxe v oblasti zpracovávání účetnictví
• orientace v oblasti daňových a účetních zákonů
• analytické myšlení
• konstruktivní přístup k řešení různých situací
• schopnost pracovat samostatně, aktivní přístup k řešení problému
• PC – dobrá uživatelská znalost, MS Word, MS Excel
• Profesionální a odpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost
Výhoda
• Znalost či předchozí zkušenost s IS HELIOS iNuvio
Co Vám můžeme nabídnout?
• práci v úspěšné, stabilní a prosperující společnosti
• velice zajímavé finanční ohodnocení
• roční odměny
• 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
• 7hodinová pracovní doba
• možnost profesního růstu a vzdělávání se v dané profesní oblasti
• firemní telefon, notebook, možnost zvýhodněného mobilního tarifu
• příspěvek na stravování, penzijní připojištění, benefitní karta
• nadstandartní zdravotní péče, firemní akce
• a spousta dalších benefitů
Pokud Vás tato nabídka zaujala kontaktujte nás, popřípadě zašlete strukturovaný životopis. Budeme Vás kontaktovat.
Email:
tel.: zobrazit tel. číslo
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost Trafo CZ, a.s. sídlem Koutníkova 208, 503 01 Hradec Králové, zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., až do jeho odvolání písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?