- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pozice: Administrativní pracovník/ice v recepci
Co Vás na této pozici čeká:
o Vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny)
o Práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy)
o Využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy)
o Práce s docházkovým systémem
Očekáváme, že budete mít:
o Vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru – vhodné pro absolventy
o Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ – výhodou
o Znalost účetnictví – faktury, pokladna
o Znalost práce na PC – MS Office
o Řidičský průkaz skup. B – aktivní řidič
o Praxe v administrativě výhodou
o Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
o Zaměření na detail.
Zaměstnanecké výhody:
o zázemí v ryze české stabilní firmě (pracoviště Příbram),
o čisté prostředí,
o pouze ranní směna
o možnost kariérního růstu,
o příjemnou firemní kulturu, u nás se lidé cítí dobře,
o o Váš rozvoj se postaráme,
o další benefity (penzijní připojištění, Multisport karta, SickDay, jazykové kurzy, příspěvek na kulturní a sportovní akce).
Nástup možný ihned. Zaměstnání na dobu určitou do 31.12.2021 s možností prodloužení.
Mzda: 22 000 Kč
Kontakt:
Batelková Barbora Ing., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce:
SENCO Příbram spol. s r.o.
Plynárenská č.p. 292, Příbram I, 261 01 Příbram 1
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?