- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pozice: Administrativní pracovník/ice v recepci
Co Vás na této pozici čeká:
o Vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny)
o Práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy)
o Využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy)
o Práce s docházkovým systémem
Očekáváme, že budete mít:
o Vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru – vhodné pro absolventy
o Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ – výhodou
o Znalost účetnictví – faktury, pokladna
o Znalost práce na PC – MS Office
o Řidičský průkaz skup. B – aktivní řidič
o Praxe v administrativě výhodou
o Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
o Zaměření na detail.
Zaměstnanecké výhody:
o zázemí v ryze české stabilní firmě (pracoviště Příbram),
o čisté prostředí,
o pouze ranní směna
o možnost kariérního růstu,
o příjemnou firemní kulturu, u nás se lidé cítí dobře,
o o Váš rozvoj se postaráme,
o další benefity (penzijní připojištění, Multisport karta, SickDay, jazykové kurzy, příspěvek na kulturní a sportovní akce).
Nástup možný ihned. Zaměstnání na dobu určitou do 31.12.2021 s možností prodloužení.
Mzda: 22 000 Kč
Kontakt:
Batelková Barbora Ing., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce:
SENCO Příbram spol. s r.o.
Plynárenská č.p. 292, Příbram I, 261 01 Příbram 1

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.