- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výkon jednotlivých úkonů soudního řízení z pověření soudce, pokud tak stanoví zvláštní zákon nebo rozvrh práce.
Platové zařazení: Pozice soudního sociálního pracovníka bude financována z norských fondů v rámci projektu Zlepšování přístupu zranitelných skupin ke spravedlnosti. Plat bude stanoven dle pracovního zařazení odpovídající pracovní pozici soudní tajemník v 9. – 10. platové třídě dle nařízení vlády 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Nástup do pracovního poměru 1. 2. 2023, příp. dle dohody.
Pracovní poměr bude realizován v rámci projektu Zlepšování přístupu zranitelných skupin ke spravedlnosti garantován do 31. 12. 2023. První pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou
do 31. 12. 2023, poté ho lze prodloužit.
Termín pro podání přihlášky je stanoven do 10. 1. 2023 včetně. Do stanoveného termínu je třeba doručit přihlášku se všemi požadovanými podklady Okresnímu soudu v Šumperku, M. R. Štefánika 12, 787 73 Šumperk. Obálka, nechť je označena „výběrové řízení na pozici soudního sociálního pracovníka/soudního tajemníka – NEOTVÍRAT“.
https://www.justice.cz/web/okresni-soud-v-sumperku/volna-mista
Termín ústního pohovoru je stanoven na 13. 1. 2023 v 9 hodin v budově Okresního soudu v Šumperku. K účasti na ústním pohovoru nebudou přihlášení uchazeči již vyzýváni.
Informace o průběhu výběrového řízení podá: Mgr. Miroslav Podhajský, soudní sociální pracovník, tel. zobrazit tel. číslo nebo Ing. Jana Koutecká, ředitelka správy Okresního soudu v Šumperku, tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?