- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce: výkon sociálně-právní ochrany dětí v souladu se zákonem č. 359/1999 Sb., především ochrana práva dítěte na přirozený vývoj a na řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, působení k obnovní narušených funkcí rodiny. Poskytování sociálně právního poradenství. Terénní sociální práce, kolizní opatrovnictví. Vyhodnocování situace rodiny a vytváření individuálního plánu ochrany dítěte.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky. Možnost kratší pracovní doby, max. na 30/h týdně.
Výběrové řízení – datum bude oznámeno uchazečům po termínu pro podávání přihlášek.
PŘEDPOKLADY:
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
POŽADUJEME:
Ukončené vzdělání odpovídající kvalifikaci pro výkon práce sociálního pracovníka podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů,
Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních, vše ve znění pozdějších předpisů,
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet)
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
VÝHODOU JE:
Praxe ve veřejné správě
Praxe v oboru sociálně právní ochrana dětí
Úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při sociálně-právní ochraně dětí
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na úředníka – sociálního pracovníka OSPOD“
VŠE ODEVZDEJTE:
osobně v podatelně Městského úřadu Sokolov
poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov
datovou schránkou – 6xmbrxu
NEJPOZDĚJI DO 13.12.2023
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?