- 21 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce: strážník Městské policie Chrudim (zabezpečování místních záležitostí veřejného pořádku a plnění dalších úkolů podle zákona) platová třída 8 (18.300 – 26.830 Kč) + zvláštní příplatek 4.000 Kč (po dobu do složení zkoušky odborné způsobilosti platová třída 5)
Místo výkonu práce: Městský úřad Chrudim
Předpokládaný nástup: nástup možný ihned, případně dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru strážníka podle § 4 odst. 1 zákona: státní občanství ČR, dosažení věku 18 let – bezúhonnost (bezúhonnost uchazeče o zaměstnání strážníka se prokazuje výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší 3 měsíců), spolehlivost (spolehlivost prokazuje uchazeč o zaměstnání strážníka čestným prohlášením, které nesmí být starší 3 měsíců; spolehlivým pro účely zákona není ten, kdo uvedl nepravdivé údaje v čestném prohlášení), ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou – zdravotní způsobilost (dokládá se lékařským osvědčením o zdravotní způsobilosti uchazeče k výkonu zaměstnání strážníka) Další požadavky zaměstnavatele: dobrá fyzická kondice a psychická odolnost, orientace v zákonech souvisejících s vykonávanou činností, znalost práce na PC (MS Office, internet), dobrý verbální i písemný projev, komunikativnost, asertivita, společenská úroveň jednání a vystupování, schopnost pracovat samostatně i v týmu, řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič, zručnost v řízení vozidla, výhodou platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů strážníka a zbrojní průkaz.
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.chrudim.eu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?