- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
DALŠÍ POŽADAVKY: vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru
dobrá znalost podvojného účetnictví, minimální praxe 3 let v oblasti ekonomiky nebo kontroly,
systémové a analytické myšlení, dobré komunikační schopnosti
NABÍZÍME: podpora profesního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, příspěvek na stravování,
200 hodin dovolené, příspěvky na penzijní nebo životní připojištění, indispoziční volno,
další benefity v systému Cafeterie
KONTAKT: Obálku s přihláškou a dalšími náležitostmi je možné předat osobně na podatelně MěÚ Svitavy, Dvořákova 3. Obálku označte zřetelným textem – „Personální útvar, Neotevírat – výběrové řízení – audit ". Přihlášky je také možné podávat poštou na adresu Město Svitavy, personální útvar, T. G. Masaryka 5/35, opět v obálce označené – "Neotevírat – výběrové řízení – audit“. Uzávěrka pro podání přihlášek zájemců je 12.července 2022. Více informací o podmínkách na úřední desce města Svitavy – výběrová řízení na volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.