- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás na této pozici čeká?
Vytváření on-line marketingových kampaní.
Příprava dat pro online prodej a online marketing.
Komunikace s marketingovou agenturou a částečná správa marketingových online kampaní.
Správa produktové databáze – práce s obrázky, manuály, dokumenty.
Copywriting – tvorba a kontrola produktových popisků a obsahu na webu.
Vyplňování technických parametrů produktů.
Analýza prodejních dat a vznášení podnětů pro nákupní oddělení.
Komunikace s dodavateli a nákupním oddělením.
Aktivní spolupráce při nastavování vnitropodnikových procesů.
Vedení malého týmu spolupracovníků (správa produktů i nákupy)
Co byste neměli postrádat?
Základní orientace alespoň ve dvou z těchto systémů: Google ads, Sklik, Správce kampaní Facebook.
Základní přehled o funkčnosti systémů srovnávačů zboží (Heureka, Zboží.cz, Google nákupy).
Základní práce s vrstvami Photoshop – vytváření bannerů.
Chuť pracovat se slovy a daty.
Výbornou češtinu a cit pro jazyk.
Schopnost stylizovat text, vytvářet korektury.
Samostatnost, pečlivost a kreativní přístup.
Umět si seřadit priority a pracovat pod tlakem.
Excel na dobré úrovni – práce s daty a ceníky.
Co můžeme nabídnout:
Stravenky, příspěvky na kulturu a sport nebo dovolenou.
Zaměstnanecké slevy na nabídku e-shopu.
Práci v dynamickém týmu.
Po zapracování možnost částečného home office.
Flexibilní začátek a konec pracovní doby.
Životopisy s názvem nabízené pozice posílejte na e-mail přes
Kontakt je možný telefonicky ve všední den od 13:00–15:00 hod na kontakt zobrazit tel. číslo p. Ženata.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?