- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Správa e-shopu, správa IT
zaměstnavatele kontaktujte pro sjednání osobní schůzky na uvedeném tel. čísle v pracovní dny od 9:00 do 16:00 hodin nebo na e-mailové adrese
POŽADAVKY:
škola technického směru a IT výhodou
MS Excel pro práci s daty
Anglický jazyk na úrovni B1 – schopnost porozumět anglickému textu, komunikace e-mailem
Dovednosti marketingový specialista / správce e-shopu:
dobré vyjadřování a slovní zásoba v českém jazyce
orientace v SEO
statické HTML a CSS na jednoduché úrovni pro úpravu produktových karet
výhodou orientace v PPC kampaních, nástrojích Google, Sklik apod.
výhodou znalost Corel Draw a podobných nástrojů na přípravu letáků a tiskových materiálů
výhodou znalost úpravy fotografií, např. Gimp (základní úroveň)
výhodou znalost PHP a MySQL
Dovednosti systémový správce / správce e-shopu:
pokročilá znalost PHP a MySQL a orientace v problematice webových technologií
znalost XML, HTML, CSS
zkušenosti se správou OS Windows – instalace, správa uživatelů, konfigurace systému
orientace v HW a sítích na úrovni diagnostiky problému a návrhu řešení
výhodou znalost SEO problematiky, nástrojů Google, Sklik a jiných PPC
výhodou znalost Corel Draw, Gimp apod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.