- Plný úvazek

Pracoviště: J. Šavla 1271/12, Ostrava – Mariánské Hory, 709 00
Kontakt: e-mailem: sekretariá
Pracovní náplň – Příprava, formátování a kontrola produktových vícejazyčných dokumentů do PDF a pro tisk dle DTP pravidel; Tvorba vizuálů a kampaní na nové výrobky; Tvorba grafických návrhů pro webové stránky, hromadný mailing, bannery; Příprava firemních
tiskovin a marketingových materiálů (letáky, složky, katalogy, vizitky, aj.); Pořizování produktových fotografií, jejich úprava; Redakční činnost na firemním webu, sociálních sítích a v ostatních elektronických a tištěných médiích.
Požadujeme – SŠ vzdělání grafického zaměření; Výborná znalost ČJ; Uživatelská znalost PC (Windows, Word, Excel, Powerpoint); Praxe v grafických programem (Adobe Creative Suite / Cloud); Aktivní, kreativní přístup, týmová spolupráce; Komunikativnost, flexibilita;
Spolehlivost a vysoké pracovní nasazení; Ochotu a potenciál pro učení se nových věcí.
Výhodou – Zkušenosti z oblasti marketingu, médií, sociálních sítí; Zkušenosti z marketingových a brandových projektů; Zkušenosti z webových projektů; Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2 nebo vyšší; Řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení osobních vozidel.
Nabízíme – Samostatnou tvůrčí práci. Nadstandardní pracovní prostředí; Možnost kariérního růstu; Motivační ohodnocení.
Nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na životní kapitálové pojištění/důchodové připojištění 1.350,–Kč měsíčně, pololetní a vánoční odměny,
stravenky, služební mobilní telefon.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?