- 40 000 – 45 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

z: 03.05.2023 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 11/2023 - technicko - administrativní pracovník (pracovnice) na úseku bytovém. Je potřeba pro bližší informace k přihlášení jít na naše webové stránky www.novy-jicin.cz, volná pracovní místa. Druh práce: Příprava a uzavírání návrhů smluv při správě majetku, dle ustálených vzorů. Příprava podkladů pro výpočet nájemného a poplatků ze služby za užívání (ne)bytových prostor a ostatních služeb poskytovaných při jejich užívání, vedení evidence nájemného a jeho úhrad. Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. Příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení. Zajišťování technických prací a dílčích odborných technických agend. Samostatné zajišťování technického provozu, montáží, servisních činností a uvádění do provozu technických a technologických zařízení. Technické zajišťování a organizace údržby a oprav technologických zařízení, budov a jiných rozsáhlých majetkových souborů. Zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení. Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Příprava a zpracování pro jednání Rady města veškeré materiály týkající se (ne)bytových prostor. Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy "Výběrové řízení 11/2023 - NEOTVÍRAT" je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 23.05.2023. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru bytového Ing. Blanka Zagorská, mob.: zobrazit tel. číslo , popř. Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?