- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
z: 03.05.2023 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 11/2023 - technicko - administrativní pracovník (pracovnice) na úseku bytovém. Je potřeba pro bližší informace k přihlášení jít na naše webové stránky www.novy-jicin.cz, volná pracovní místa. Druh práce: Příprava a uzavírání návrhů smluv při správě majetku, dle ustálených vzorů. Příprava podkladů pro výpočet nájemného a poplatků ze služby za užívání (ne)bytových prostor a ostatních služeb poskytovaných při jejich užívání, vedení evidence nájemného a jeho úhrad. Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. Příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení. Zajišťování technických prací a dílčích odborných technických agend. Samostatné zajišťování technického provozu, montáží, servisních činností a uvádění do provozu technických a technologických zařízení. Technické zajišťování a organizace údržby a oprav technologických zařízení, budov a jiných rozsáhlých majetkových souborů. Zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení. Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby. Příprava a zpracování pro jednání Rady města veškeré materiály týkající se (ne)bytových prostor. Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy "Výběrové řízení 11/2023 - NEOTVÍRAT" je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 23.05.2023. Další informace podá osobně nebo telefonicky vedoucí Odboru bytového Ing. Blanka Zagorská, mob.: zobrazit tel. číslo , popř. Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.