- Plný úvazek
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice.
Druh práce: finanční referent/ka pro oblast dotací
Platová třída: 10
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 3. dubna 2023 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání úředního jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- dobré komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků
- znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- znalost problematiky související s podáváním žádostí o podpory a dotace a přijímání podpor a dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- znalost účetnictví obcí
- základní znalost problematiky účtování dotací
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 03.03.2023 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru kanceláře starosty, Ing. Jany Kuklové, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb.
Termín pohovoru s uchazeči: 08.03.2023 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.