- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáme kolegy/ně do týmu, kteří se chtějí podílet na růstu známé společnosti. Vaší náplní práce bude následující:
sledovat kvalitativní problémy a zavádět odpovídající opatření
monitorovat kvalitativní ukazatele a reagovat na odchylky
spravovat databázi kvalitativních hlášení
vytvářet a aktualizovat dokumentaci na pracovišti, kontrolní plán a FMEA na DNA
vytvářet a aktualizovat návodky
optimalizovat výrobní procesy s ohledem na kvalitu, dodávky a náklady
sledovat náklady na středisku a včasně reagovat
úzce spolupracovat s oddělením nákupu, kvality a vývoje
co vám nabídneme
nástupní odměnu ve výši 70 000 Kč hrubého
pokud je vaše trvalé bydliště více jak 50 km od Jihlavy, příspěvek na mobilitu ve výši 225 000 Kč hrubého
pružnou pracovní dobu s možností převodu salda
možnost využívat Home office
prémii za výsledek firmy (13. a 14. mzda)
příspěvek 9 000 Kč za rok formou Cafeterie
dotované závodní stravování (menu od 29,50 Kč)
výhodný mobilní tarif
sportovní aktivity zdarma (plavání, bruslení a skupinové aktivity)
věrnostní benefity (příspěvek na penzijní připojištění, prémie za životní a pracovní jubileum, možnost bezúročné zápůjčky)
co od vás očekáváme
VŠ, popř. SŠ technického směru s maturitou – strojírenské obory, elektrotechnika
mít komunikativní znalost angličtiny
umět pracovat na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook,)
znalost výrobních procesů výhodou
znalost kvalitativních nástrojů výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.