- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol, od roku 2025 působí LOVELEC již jako samostatná společnost.
Péče o stávající klienty
Zpracovávání objednávek klientů
Komunikace s klienty (emailem/ telefonicky nebo formou osobní schůzky)
Zkušenost s činností obchodního zástupce
Komunikační schopnosti a tah na branku
Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň schopnost rozpoznat situaci, kdy je potřeba obrátit se na tým
Přemýšlení v souvislostech a dotahování věcí do konce
Schopnost vyhledávání nových příležitostí (příležitosti vnímáte jako výzvu, ne jako překážku)
Jste spolehlivým partnerem pro klienty a pomáháte jim najít nejlepší řešení
Jste aktivním řidičem (řidičák sk. B)
Znalost MS Office (práce s textovými a tabulkovými programy)
Znalost polštiny ( není podmínkou, ale výhodou)
Motivační systém odměn
Bonus z uzavřených nových zakázek
Bonus z plnění stanovených plánů
Služební vozidlo
Práci v blízkosti domova s minimem času stráveného na cestách
Portfolio stávajících pravidelně objednávajících zákazníků (jistý příjem)
Flexibilní pracovní doba
Přátelský tým
Neformální firemní aktivity
Stabilní zázemí v rozvíjející se rodinné firmě s dlouholetou tradicí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?