- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

jsme obecně prospěšná společnost Attavena o.p.s. založená v roce 1999. Naším posláním je vzdělávání, podpora osobního rozvoje a uplatnění osob, které mají přístup k těmto službám omezen z důvodů sociálních, kulturních, rodinných, věkových nebo zdravotních a podpora činnosti a rozvoje neziskových organizací v České republice.
Hledáte práci, která má smysl? Baví vás pomáhat druhým objevovat nové věci? Máte rádi ten pocit, když se díky vám druhý něco nového naučí? Co takhle učit motivované dospělé? Tak pojďte k nám! Protože kdo umí, učí ... v Attaveně.
Mottem naší práce je:
„Naučme člověka řídit loď, aby sám doplul, kam potřebuje“.
Nemusíte dokonale ovládat všechny programy a aplikace nebo mít dlouholetou praxi. My hledáme komunikativního a empatického člověka se schopností vnímat potřeby a specifika klientů. Specifické znalosti z oblasti ICT si můžete doplnit po nástupu podle našich konkrétních potřeb. Výukové metody jsou na vás. My vám dáme rámec, ale vy si zvolíte způsob.
Do výběrového řízení se můžete přihlásit zasláním strukturovaného životopisu a motivačního videa.
Motivační video musí být v rozsahu 2-5 minut. Sdělte nám v něm, kdo jste, vaše zkušenosti, co zajímavého můžete do našeho týmu přinést a proč chcete dělat nabízenou práci. Své video umístěte jako neveřejné video na YouTube a odkaz pošlete na
. Do předmětu zprávy napište: Příjmení Jméno_lektor. Do přílohy mailu přiložte strukturovaný životopis. Požadujeme oba uvedené podklady.Přihlášky přijímáme do 14.12. 2023, 23:59.
Přihlášky vyhodnocujeme průběžně a výběrové řízení můžeme ukončit před uvedeným termínem. Máte-li zájem, neváhejte.
Předpokládaný nástup: ihned; možnost domluvy
Kontakt: Žaneta Bumbová, zobrazit tel. číslo , www.attavena.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?