- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Zajištění a odpovědnost za chod skladu - příjem zboží, skladování, odpovědnost za včasnou expedici
Plánování, organizace a kontrola práce jednotlivých zaměstnanců
Plánování a organizace směny, zajištění brigádníků
Plánování a organizace skladových prostorů
Školení a podpora zaměstnanců při zapracování
Ověřování dodržování pracovních postupů
Zajištění čistoty a hygieny ve svěřené oblasti
Zodpovědnost za odpadové hospodářství
Zodpovědnost za dodržování BOZP, PO a interních předpisů
Hlášení/odstranění (dodavatelsky) technických a bezpečnostních závad nebo potřebných oprav pracovních nástrojů a technického zařízení ve skladu v součinnosti s přímým nadřízeným
Praxe v oblasti skladování a expedice zboží
Předchozí zkušenost z vedoucí pozice a vedením týmu
Uživatelská znalost práce na PC
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Zodpovědnost, přesnost, spolehlivost a samostatnost
Řidičský průkaz sk. B případně VZV
Trestní bezúhonnost
Odpovídající finanční ohodnocení a odměny
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Uvedení do role, zácvik od zkušenějších kolegů
25 dní dovolené, stravenkový benefit
Příspěvek na penzijní připojištění
Přátelský kolektiv
Pracovní oblečení
Firemní neformální akce a teambuildingy
Nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?