- 21 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Zajištění a odpovědnost za chod skladu - příjem zboží, skladování, odpovědnost za včasnou expedici
Plánování, organizace a kontrola práce jednotlivých zaměstnanců
Plánování a organizace směny, zajištění brigádníků
Plánování a organizace skladových prostorů
Školení a podpora zaměstnanců při zapracování
Ověřování dodržování pracovních postupů
Zajištění čistoty a hygieny ve svěřené oblasti
Zodpovědnost za odpadové hospodářství
Zodpovědnost za dodržování BOZP, PO a interních předpisů
Hlášení/odstranění (dodavatelsky) technických a bezpečnostních závad nebo potřebných oprav pracovních nástrojů a technického zařízení ve skladu v součinnosti s přímým nadřízeným
Praxe v oblasti skladování a expedice zboží
Předchozí zkušenost z vedoucí pozice a vedením týmu
Uživatelská znalost práce na PC
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Zodpovědnost, přesnost, spolehlivost a samostatnost
Řidičský průkaz sk. B případně VZV
Trestní bezúhonnost
Odpovídající finanční ohodnocení a odměny
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Uvedení do role, zácvik od zkušenějších kolegů
25 dní dovolené, stravenkový benefit
Příspěvek na penzijní připojištění
Přátelský kolektiv
Pracovní oblečení
Firemní neformální akce a teambuildingy
Nástup možný ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.