- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Zajištění a odpovědnost za chod skladu - příjem zboží, skladování, odpovědnost za včasnou expedici
Plánování, organizace a kontrola práce jednotlivých zaměstnanců
Plánování a organizace směny, zajištění brigádníků
Plánování a organizace skladových prostorů
Školení a podpora zaměstnanců při zapracování
Ověřování dodržování pracovních postupů
Zajištění čistoty a hygieny ve svěřené oblasti
Zodpovědnost za odpadové hospodářství
Zodpovědnost za dodržování BOZP, PO a interních předpisů
Hlášení/odstranění (dodavatelsky) technických a bezpečnostních závad nebo potřebných oprav pracovních nástrojů a technického zařízení ve skladu v součinnosti s přímým nadřízeným
Praxe v oblasti skladování a expedice zboží
Předchozí zkušenost z vedoucí pozice a vedením týmu
Uživatelská znalost práce na PC
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Zodpovědnost, přesnost, spolehlivost a samostatnost
Řidičský průkaz sk. B případně VZV
Trestní bezúhonnost
Odpovídající finanční ohodnocení a odměny
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Uvedení do role, zácvik od zkušenějších kolegů
25 dní dovolené, stravenkový benefit
Příspěvek na penzijní připojištění
Přátelský kolektiv
Pracovní oblečení
Firemní neformální akce a teambuildingy
Nástup možný ihned
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.