SAP Specialist for Human Capital Management

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

  • Providing support in the customized care of personal business applications based on the SAP HCM
  • Planning and implementation of monthly Personal and Payroll Calculation processes for our German customers in the area of SAP HR / HCM
  • Implementation of a monthly payroll calculation. You perform the related processes as well as the legal third party communication such as communication to DEUEV, Elster, ELStAM and EEL through the B2A Manager
  • Planning and implementation of regular, necessary SAPnet recordings, with the support of colleagues from a SAP Basis team

REQUIREMENTS:

  • A degree in economics, engineering, computer science or business, and have relevant professional experience
  • At least 2 years of solid practical experience in customizing SAP HR and you have the knowledge of Job-control and German Payroll Process including the necessary communication related to Tax and Social Security
  • As a SAP HCM Consultant you bring deep knowledge and experience in at least three of the traditional SAP HCM modules (Personnel Administration, Payroll, Time Management, OrgManagement)
  • Knowledge of other HCM modules such as travel costing, staff development, personnel cost planning, event management or recruitment ESS / MSS, ABAP / 4, LSMW, SAP Workflow, SAPscript is beneficial
  • You have a healthy self-esteem and competence, you are flexible and quick learner
  • You have provided customer and solution-oriented service
  • You are able to work in a virtual team and in the ticket-based environment
  • Willingness to travel
  • Fluent German and English is a must

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
SNĚŽNÍK , a.s. | SNĚŽNÍK , a.s. | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, JISTU recruitment s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Karlín, Praha, Praha, Smíchov, Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

security
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT