- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Do rodinné firmy s dlouholetou tradicí hledáme kolegu/kolegyni na pozici účetní. Na této pozici vás čekají následující úkoly:
odpovědnost za vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou
zpracování, evidence a kontrola správnosti faktur a ostatních účetních dokladů (přijaté, vystavené, dobropisy)
odpovědnost za splnění daňových povinností – DPH, silniční daň, daň z nemovitostí
komunikace s dodavateli a odběrateli (českými i zahraničními)
evidence, účtování a inventarizace majetku
kontrola a účtování cestovních náhrad
vedení, účtování a inventarizace pokladny
zpracování bankovních výpisů
příprava plateb
spolupráce při sestavování účetních uzávěrek
administrativní podpora finančního oddělení
spolupráce při přípravě podkladů pro audity a daňové kontroly
co vám nabídneme
roční a čtvrtletní bonus
flexibilní pracovní doba
stravenky v hodnotě 150,-Kč
příspěvek na dopravu až 1 800,-Kč
25 dnů dovolené po roce spolupráce
příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech spolupráce
vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
jistotu práce a stabilní zázemí
čisté a bezpečné pracovní prostředí
firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
odměnu za dosažené pracovní výročí
akce pro zaměstnance
co od vás očekáváme
ukončení SŠ či VŠ vzdělání ekonomického směru
praxi na pozici účetní a zkušenost s účetnictvím ve výrobní společnosti
výborná znalost české účetní a daňové legislativy, znalost IFRSvýhodou
pokročilá znalost AJ na komunikativní úrovni
dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalost SAP výhodou
komunikační a organizační schopnosti
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?