- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste v oblasti daní a účetnictví jako ryba ve vodě? Je pro Vás důležité, aby Vaše práce byla přínosem a dávala smysl?? Rádi byste pracovali v přátelské firmě, kde se každý zná jménem??? Pokud jste 3x odpověděli ANO, čtěte dál...
Pro zavedenou firmu, která je stálicí na trhu s průmyslovými a garážovými vraty, hledáme ideálního kandidáta/kandidátku na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ !!!
Náplní Vaší práce bude:
- vedení náročnějších oblastí účetnictví (majetek vč. odpisů, rezervy, úvěry, pohledávky a závazky)
- podílení se na měsíčních a ročních závěrkách
- zodpovědnost za pravidelná přiznání k DPH, kontrolní hlášení a silniční daň
- spolupráce na přiznání k dani z příjmu
- vymýšlení nových postupů v rámci zefektivnění vedení účetní agendy
- komunikace s auditory, finančním a dalšími úřady
- znalost účetnictví, zákona o DPH a zákona o dani z příjmu právnických osob
- SŠ vzdělání/selský rozum
- znalost práce na PC (účetní programy a MS Excel)
- anglický jazyk - alespoň mírně pokročilá úroveň podmínkou
- týden dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu vč. možnosti Home Office
- zdravotní volno/sick days
- spravedlivé platové ohodnocení skládající se z fixu a odměn
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní/životní pojištění
- možnost neustálého vzdělávání v oboru
- zodpovědnou práci v kamarádském a nápomocném kolektivu
Práce na HPP, nástup dle dohody.
Místo výkonu práce: Nový Bydžov
Pokud Vás nabídka zaujala, budu ráda, když mi zašlete Váš životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?