- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Stanete se tváří České spořitelny, protože budete prvním kontaktem s našimi klienty, ať už osobně nebo telefonicky.
Budete jim pomáhat s vyřízením servisních požadavků přímo na recepci nebo v samoobslužné zóně a podporovat je ve využívání digitálních technologií.
Identifikovat potřeby klientů a rozpoznávat obchodní příležitosti pro případné přesměrování na osobní bankéře.
Součástí této pobočky je i práce s hotovostí – budete provádět hotovostní transakce v tuzemské i cizí měně.
Jste rád/a v kontaktu s lidmi a bude vás těšit vytvářet pozitivní zážitek našim klientům.
Nezaskočí vás různorodé situace a zvládnete je s úsměvem.
Jste proaktivní a zajímá vás obchod ve světe financí, kde budete získávat další zkušenosti.
Rád/a pracujete s moderními technologiemi.
Máte ukončené vzdělání minimálně maturitní zkouškou.
Našlapanou adaptací, během které se budete učit nejen praxí od těch nejlepších, ale máme pro Vás připraven náš vlastní intenzivní vzdělávací program prezenčních kurzů, e-learningů a dalších vzdělávacích aktivit. K ruce budete mít zkušené kolegy na pobočce, mentora a podpůrné týmy.
Nadstandardními benefity, které můžete prozkoumat níže.
Pro svou práci budete potřebovat několik bankovních certifikací, které vám uhradíme: Rozpoznávání bankovek podezřelých z padělání nebo pozměňování, Spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení a spotřebitelské úvěry na bydlení (kombinovaná), Životní pojištění, Kapitálový trh (ZPKT I.) a Doplňkové penzijní spoření (DPS). Na jejich získání budete mít v průběhu adaptace 6 měsíců, už teď si však můžete vyzkoušet test nanečisto na vzdělávacím portálu České bankovní asociace – Educa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.