- Brno
- OLMAN SERVICE s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Náplň práce:- komplexní nábor a péče o agenturní zaměstnance,
- registrace uchazečů, poradenství, provozní agenda pobočky,
- organizace zdravotních prohlídek, hromadných nástupů,
- příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendy,
- řešení náhle vzniklých (i krizových) situací,
- administrativa, cestování v rámci zakázek dle požadavků klienta,
- komunikace s polskými zaměstnanci (na základní úrovni – porozumět a odpovědět).
Co požadujeme:
- min. SŠ vzdělání,
- dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu,
- výborné organizační a komunikační schopnosti – schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních,
- zkušenosti s prací v agentuře práce, personální agentuře, popř. v interním HR vítány,
- uživatelská znalost MS Office,
- samostatnost, pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost, flexibilita,
- ŘP sk. B – aktivní řidič, ochota cestovat,
- základní znalost polštiny.
Nabízíme:
- zajímavou a dynamickou práci v oblasti personalistiky,
- možnost profesního a osobnostního růstu,
- příjemné pracovní prostředí,
- finanční ohodnocení dle výkonu,
- neformální společenské aktivity.
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook.