- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením IT projektů? Vyznáte se v patřičné legislativě a chcete tyto svoje znalosti uplatnit ve společnosti, která se zaměřuje na zdravotnictví? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
IT PROJEKTOVÝ MANAŽER - ZDRAVOTNICTVÍ (okolo 65.000 Kč)
* Řízení projektu ve všech jeho fázích
* Tvorba vstupních analýz, předmětu a cíle projektu + stanovení časového a finančního plánu projektu
* řízení finančních zdrojů, nákladů, výnosů a cash flow projektu
* Sestavení, vedení a řízení projektového týmu
* Administrativa
* Zkušenosti s řízením IT projektů - ideálně v souvislosti s nějakým informačním systémem
* Znalost metodik projektového řízení
* Samostatnost, důslednost a orientaci na výsledek
* Certifikát projektového řízení (Prince 2, IPMA, PMI, …) a znalost legislativy ohledně veřejných zakázek výhodou
* Zázemí velké zdravotnicko-technologické skupiny
* 28 dní volna
* Stravenky ve výši 150 Kč.
* Pružnou pracovní dobu, možnost občasného home office
* Příspěvky na penzijní a životní pojištění po roce spolupráce ve výši 12 tis./ rok na každé z nich
* Příspěvky do Cafetrie (sport, kultura, dovolená, zdraví) a příspěvky na tábor pro děti
* Místo výkonu práce: Ostrava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?