- 45 000 Kč
- Plný úvazek
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Finanční a bankovní poradce
CHCETE POMÁHAT LIDEM A VYDĚLÁVAT ZAJÍMAVÉ PENÍZE?
Chcete vydělávat zajímavé peníze, a přitom mít dobrý pocit z dobře vykonané práce?
Baví Vás komunikovat s klienty, úsměv a ochota, pro Vás nejsou výrazy ze slovníku cizích slov? Chcete se neustále zdokonalovat, učit se novým věcem a získávat užitečné schopnosti?
Pak do naší trutnovské Pobočky Partners Banky hledáme právě Vás.
Pobočky Partners Banky jsou součástí velké finančně poradenské společnosti Partners a kombinují nejlepší know-how z bankovnictví a finančního poradenství. Staneš se součástí našeho dynamického týmu, všechno tě naučíme, budeme ti pomáhat se zdokonalovat, umožníme ti růst finančně i profesně a podílet se tak na dalším rozvoji společnosti.
Čím se budete zabývat:
Co Vás vystihuje, něco po Vás přece jen budeme chtít už na počátku:
Co Vám můžeme nabídnout?
Zaujalo Vás to? Ať už jste na začátku své kariéry, nebo zkušený specialista s chutí se posunout dál, ve svých schopnostech a znalostech, ozvěte se, rádi si přečteme Váš životopis.
Těšíme se na osobní kontakt!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?