- 3 000 €
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Staňte se součástí právě vznikajícího českého logistického týmu Düsseldorf. Nabízíme práci v logistice zavazadel a nákladu na Mezinárodním letišti v Düsseldorfu v Německu s možností práce také na letišti Amsterdam Schiphol v Nizozemsku pro mezinárodní logistickou společnost Aviapartner.
Požadujeme:
----věk minimálně 18 let, zručnost a fyzickou zdatnost
----schopnost dorozumět se slovem i písmem v německém jazyce (bez Nemeckého jazkya není možný nástup)
----pokud zvládnete i angličtinu, máte značnou výhodu
----řidičský průkaz skupiny B
----flexibilitu a samostatnost
----trestní bezúhonnost a čistý trestní rejstřík
(Pro práci je třeba získat bezpečnostní prověrku pro práci v civilním letectví)
Nabízíme:
----platové ohodnocení 8,53 Eura na hodinu a více ( měsíčně cca 1 365 – 1 530 euro, tedy 36 855 až 41 300 CZK)
----160 – 180 hodin práce měsíčně, jistou míru flexibility v určení směn, garanci proplacených hodin (i v případě, že pracovat nebudete)
----příplatky za víkendy a noční dle německého zákoníku práce (30 až 50 procent základní mzdy, přípatky se nedaní)
----zálohu po dobu nutnou k zaučení
----tréninky a školení nutné pro práci v letovém provozu
----možnost kariérního růstu
----pomoc se zajištěním ubytování v těsné blízkosti místa práce (minimální nebo žádné náklady za dopravu)
----českého koordinátora
Vše bez poplatků za zprostředkování.
Pokud Vás naše nabídka oslovila a vyhovujete našim požadavkům, neváhejte a kontaktujte nás! Nezapomeňte přiložit svůj životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.