- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte nový impuls pro svou kariéru? Využijte příležitost pracovat pro silnou a úspěšnou nadnárodní společnost! Do kanceláří v centru Pardubic hledáme nového kolegu pro řešení daňové problematiky!
Práce v moderním prostředí, s prima kolegy a s nadřízenými, kteří se o Vás zajímají!!
Možné i na zkrácený úvazek!!!
Vaší náplní práce bude:
- komunikace s finančními týmy z různých zemí (ČR, SR, Polsko, Bulharsko...)
- koordinace a metodické vedení těchto týmu (především v oblasti daní)
- konzultace s daňovými poradci z jednotlivých zemí
- spoluúčast na finančních projektech
- zpracování pravidelných reportů
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti účetnictví a daňové problematiky
- pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky, ...)
- anglický jazyk – komunikace především emailem a přes Skype
- spolehlivost a samostatnost, schopnost přemýšlet v souvislostech a analyticky
- nadstandardní finanční ohodnocení vč. bonusů
- týden dovolené navíc
- mobilní telefon, notebook
- příspěvky na stravování
- flexibilní pracovní dobu
- možnost využít Home Office, Sick Days
- rozvoj znalostí formou školení, vzdělávacích kurzů atd.
... a mnoho dalších věrnostních benefitů!
Místo výkonu práce: Pardubice - centrum
Nástup dle dohody!
Pokud Vás inzerát zaujal, budu ráda, když mi zašlete svůj životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?