- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte nový impuls pro svou kariéru? Využijte příležitost pracovat pro silnou a úspěšnou nadnárodní společnost! Do kanceláří v centru Pardubic hledáme nového kolegu pro řešení daňové problematiky!
Práce v moderním prostředí, s prima kolegy a s nadřízenými, kteří se o Vás zajímají!!
Možné i na zkrácený úvazek!!!
Vaší náplní práce bude:
- komunikace s finančními týmy z různých zemí (ČR, SR, Polsko, Bulharsko...)
- koordinace a metodické vedení těchto týmu (především v oblasti daní)
- konzultace s daňovými poradci z jednotlivých zemí
- spoluúčast na finančních projektech
- zpracování pravidelných reportů
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti účetnictví a daňové problematiky
- pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky, ...)
- anglický jazyk – komunikace především emailem a přes Skype
- spolehlivost a samostatnost, schopnost přemýšlet v souvislostech a analyticky
- nadstandardní finanční ohodnocení vč. bonusů
- týden dovolené navíc
- mobilní telefon, notebook
- příspěvky na stravování
- flexibilní pracovní dobu
- možnost využít Home Office, Sick Days
- rozvoj znalostí formou školení, vzdělávacích kurzů atd.
... a mnoho dalších věrnostních benefitů!
Místo výkonu práce: Pardubice - centrum
Nástup dle dohody!
Pokud Vás inzerát zaujal, budu ráda, když mi zašlete svůj životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.