Senior Asset Accountant (ENG + PL, 55 000 CZK, Relocation to Brno CZ)

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Deutsche Telekom Services Europe is extending its presence to Czech Republic with its new shared service center in Brno, Czech Republic. Excellent career opportunities for motivated candidates with interest and experience in areas of finance, procurement and supporting functions. We are on our way to become one of the industry's top service companies and want your help in getting there.

  • Perform controls for the internal control system to ensure compliance and correctness of the asset ledger
  • Support controlling departments in tracking company expenditures for fixed assets in comparison to the capital budget (and management authorizations).
  • Reconcile the balance in the fixed asset sub-ledger to the summary-level account in the general ledger.
  • Calculate depreciation for all fixed assets.
  • Review and update the detailed schedule of fixed assets and accumulated depreciation.
  • Calculate asset retirement obligations (AROs) for those fixed assets to which AROs are applicable.
  • Evaluate and record leasing contracts.
  • Align with the process partners in the customer companies in regards of process problems or changes, especially Finance, Controlling, Technology, IT.
  • Conduct analyses related to fixed assets as requested by management.
  • Recommend to management improvements of the processes related to fixed assets for quality and efficiency reasons..
  • Prepare audit schedules relating to fixed assets, and assist the auditors in their inquiries.
  • Represent the company during any audits that involve fixed assets.

REQUIREMENTS:

  • 5 + years of asset accounting experience (IFRS and local GAAP know how eg.

Hungarian, Polish, Slovak, Czech GAAP).

  • Bachelors degree in Accounting or diploma in Business Administration (Accounting

as a major field of study).

  • Good understanding of engineering and technology related issues.
  • Good know-how in asset-accounting-processes.
  • Highly detail-oriented and organized in work.
  • Ability to act and operate independently with minimal daily direction from manager.
  • Excellent interpersonal, communication, and problem solving skills.
  • Ability and willingness to work cooperatively with other team members.
  • Ability to meet assigned deadlines.
  • Excellent English language skills and additional national language skills (Hungarian;

Polish; Croatian, German, Greek, Romanian, Czech; Slovak etc.)

  • Ability and willingness to deliver friendly, courteous and prompt customer services.
  • Knowledge of accounting-software, SAP preferred.
  • Proficient in MS EXCEL.

BENEFITS:

  • 5 weeks of vacation
  • 2 sick days
  • meal vouchers 100 CZK
  • contribution to life/pension insurance
  • discount on company products

..and more is coming as the benefit structure is beeing set up

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka | DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA… | Praha Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
INDUS, spol. s r.o. | INDUS, spol. s r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
INDUS, spol. s r.o. | INDUS, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
MAREVA GROUP s.r.o. v likvidaci | MAREVA GROUP s.r.o. v… | Pardubice Pardubice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka | DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA… | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka | DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA… | Votice Votice
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka | DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA… | Vimperk Vimperk
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
Pro-Temp spol. s r.o. | Pro-Temp spol. s r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
Ready 1 s.r.o. | Ready 1 s.r.o. | Domažlice Domažlice
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
Ready 1 s.r.o. | Ready 1 s.r.o. | Domažlice Domažlice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SMS finance, a.s., Česká spořitelna, a.s., Česká pošta, s.p., Jobs Contact Personal, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ROMAN HORNYCH, Soukromá klinika LOGO s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Partners Financial Services, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., AZ SERVIS, a.s., Jan Holínka, HANYA corporation s.r.o., Petr Havlík

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Modřice, Štýřice, Brno, Celá ČR, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT