- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, výrobní firmu kousek od Uherského Hradiště, hledáme vhodnou kandidátku či kandidáta na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ.
Máte zkušenosti z pozice hlavní účetní?
Máte angličtinu alespoň na úrovni A2/B1?
A máte zkušenosti ideálně z větší výrobní firmy?
Pak hledáme možná právě Vás a těším se na Váš životopis!
Na této pozici budete zodpovídat za:
- komplexní vedení účetnictví výrobní firmy
- vedení skladového hospodářství
- výpočty daní (DPH, silniční daň, daň z příjmů, daň z nemovitostí apod.)
- provádění pravidelných kontrol
- účetní závěrky, reporting
- spolupráci s auditory a s daňovým poradcem
Ideální kandidátka či kandidát má:
- příslušné vzdělání (SŠ a vyšší)
- předchozí zkušenosti jako vedoucí finančního úseku nebo jako hlavní účetní
- výbornou znalost účetnictví a daní
- smysl pro pečlivost a zodpovědnost
- znalost SAP (velkou výhodou)
- AJ na úrovni A2/B1
Nechceme toho zrovna málo, ale na Vaši práci bude spoléhat velká část firmy! A za to Vás umíme odměnit a rádi nabídneme:
- atraktivní a odpovídající mzdu
- stabilní zaměstnání ve společnosti, která je významným hráčem na trhu
- možnost dlouhodobého uplatnění s příležitostmi k dalšímu vzdělávání
- týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a další benefity
Zaujala Vás nabídka? Neslibujeme, že to bude jednoduché, ale určitě to bude stát za to!
Níže najdete kontakty, tak o sobě dejte vědět!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?