- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

IAC is a world leader in aircraft painting, interiors and graphics. With 10 state-of-the-art facilities in the U.S. and Europe, IAC has the capacity for 36 aircraft lines and processes 700+ painting events per year. IAC works in all segments of the aerospace industry, including OEM, commercial, military, and general aviation. The European headquarters are located at Shannon Airport, County Clare, Ireland, with the U.S. headquarters in Irvine, California.
The world market leader in the field of commercial aircraft painting is expanding the number of employees in Mošnov and is looking for another great team member to join the team! If you speak English and are looking for the next challenge in your life – our door is open to you!
Production Management Graduate Program Overview
This 18 month Graduate programme is structured to provide each individual with an opportunity to develop their capabilities by supporting the Production Management Team and taking responsibility for individual assigned projects.
Over the course of the program Graduates will gain valuable Production Management skills including: Project Management, Leadership/People Management, Facility Management, Manpower Planning and Budget control.
With role specific training, hands-on responsibility at an early stage and the support of the Production Management Team, Graduates will develop the skills and knowledge needed to succeed and will benefit from exposure to a number of areas of the business and global locations, gaining insight into how we work, the standards we set for our valuable customers and gain a real sense of how they contribute to the overall IAC Group.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?