- 500 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hodinky 365
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.
Naše hodnoty
Hledáme komunikativního a ochotného člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem, který skvělě zvládá písemný i ústní projev.
V oddělení PÉČE O ZÁKAZNÍKY budete společně s kolegy pomáhat našim zákazníkům s výběrem hodinek a řešit jejich problémy související s objednávkou, nebo reklamací.
Dobré komunikační schopnosti - 100% času se věnujete komunikaci s lidmi, proto je potřeba, ať se umíte dobře a srozumitelně vyjadřovat, jak přes telefon, tak přes email nebo chat.
Ochota - Naší prioritou je spokojený zákazník, proto hledáme člověka, který toto s námi bude sdílet a vždy bude ochotný vyjít maximálně zákazníkovi vstříct a najít řešení.
Máme práci klidně na 7 dní v týdnu, minimálně vás ale budeme potřebovat alespoň 3 dny v týdnu, a to převážně na odpolední směny 9:30–18 hod. Pracovní dny (Po–So) si můžete vybrat podle toho, jak vám to vyhovuje.
Pokud máte zájem, máme práci i na víkendové (10 - 21 hod) a večerní směny (18 - 21 hod).
Pomocí formuláře na našich webových stránkách, www.hodinky-365.cz/kariera, se můžete přihlásit do výběrového řízení. Určitě nám podrobněji popište (1) proč máte o tuto pozici zájem (2) které dny a v jaký čas by vám brigáda vyhovovala a (3) životopis můžete přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, když bude ve formátu PDF. Děkuji.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?