- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Hodinky 365
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.
Naše hodnoty
Hledáme komunikativního a ochotného člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem, který skvělě zvládá písemný i ústní projev.
V oddělení PÉČE O ZÁKAZNÍKY budete společně s kolegy pomáhat našim zákazníkům s výběrem hodinek a řešit jejich problémy související s objednávkou, nebo reklamací.
Dobré komunikační schopnosti - 100% času se věnujete komunikaci s lidmi, proto je potřeba, ať se umíte dobře a srozumitelně vyjadřovat, jak přes telefon, tak přes email nebo chat.
Ochota - Naší prioritou je spokojený zákazník, proto hledáme člověka, který toto s námi bude sdílet a vždy bude ochotný vyjít maximálně zákazníkovi vstříct a najít řešení.
Máme práci klidně na 7 dní v týdnu, minimálně vás ale budeme potřebovat alespoň 3 dny v týdnu, a to převážně na odpolední směny 9:30–18 hod. Pracovní dny (Po–So) si můžete vybrat podle toho, jak vám to vyhovuje.
Pokud máte zájem, máme práci i na víkendové (10 - 21 hod) a večerní směny (18 - 21 hod).
Pomocí formuláře na našich webových stránkách, www.hodinky-365.cz/kariera, se můžete přihlásit do výběrového řízení. Určitě nám podrobněji popište (1) proč máte o tuto pozici zájem (2) které dny a v jaký čas by vám brigáda vyhovovala a (3) životopis můžete přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, když bude ve formátu PDF. Děkuji.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.